Infos

Neueste Beiträge

Ticker

25. Jul. 2012
  • 22:24 Infograph | Consumer
    Infograph | Consumer Brands and Social Currency #
  • 22:22 Since the launch of
    Since the launch of Google+ and their incredible ascent into the social networking elite, I have been intrigued by the increasing speed of social medi #
  • 16:01 When too much expert knowledge confuses people ?
    …. or when people try to control others THE EXPERT SYNDROME Social media is like a big mirror for some people – they daily see where they are positioned and how successful others are. They see rankings and statistics and a bad ranking may influence their EGO dramatically. They feel helpless and get angry. They […]#
  • 14:27 DO MORE FOR OTHERS ? PAY IT FORWARD ? BE SOCIAL
    Supporting people online means doing more for others than they do for us People need attention, support and appreciation … give them more! Supporting people online means ??? 1.) Notice and get an awareness for people 2.) Respond to people?s needs 3.) Help and support people 4.) Encourage them 5.) Show them respect and appreciation 6.) […]#
  • 11:10 Was macht einen Mensch zur Marke?
    Viele Märkte sind heute fragmentiert und übersättigt. Ein gutes Beispiel dafür ist der Trainings-, Coaching- und Beratermarkt. Deren Angebote verschwimmen immer mehr. Für diese Alleskönner wird es immer schwieriger, sich mit ihrem Produkt oder ihrer Dienstleistung eindeutig zu positionieren. Der Kunde kann mit zunehmender Komplexität des Angebots nicht ohne Weiteres entscheiden, was im Einzelnen welchen […] #
  • 15:05 10 Fragen an Yvonne Villiger
    Die Schweizerin Yvonne Villiger ist als Expertin für Businesshumor die erste Adresse für alle, die im Job nichts zu lachen haben ? also gefühlt 90% der arbeitenden Bevölkerung. Fast jeder kennt die Situation, wo es im Kundengespräch schwierig wird, wo unter Zeitdruck die Stimmung im Team kippt, wo einem beim ewigen Multitasking das Lachen vergeht. […] #

Automatically published by PubPipe

Keine Kommentare »

Keine Kommentare vorhanden.

Kommentar schreiben

RSS-Feed für diese Kommentare. | TrackBack URI